Brev:
Amning og arbejde
28. april 2004
Alder:
7 mdr.
Amning og arbejde
Kære Helen
Jeg har en dreng på 7 mdr som jeg ammer tidlig morgen, ca 2 gange i løbet af dagen og så igen til natten. Han spiser derudover godt af den faste føde.
Mine spørgsmål går ud på at jeg skal til at arbejde igen her fra 3/5, min kæreste skal gå hjemme de næste tre måneder, og han kan jo af naturlige årsager ikke amme:-)
Jeg skal både have dag og aftenvagter og kan derfor ikke altid amme ham til natten, hvordan gør vi det bedst? Vil han kunne finde ud af at undvære nattåren ind i mellem? Vores dreng vil ikke have sutteflaske!
Har du nogen erfaring med fædre på barsel? Jeg kan ikke helt lade være dybest inde og tænke på om det nu går, om min lille dreng ikke vil savne mig. Men jeg er meget glad på min kærestes vegne at få lov og være så tæt på vores lille skatte basse.
Gad vide om det ville være bedst og stoppe amningen helt, jeg vil lige sige at jeg er meget glad for stadig at kunne amme og ønsker ikke at stoppe amningen medmindre det er det bedste for vores dreng.
En masse spørgsmål, som jeg går og tumler med, jeg synes det meget svært/hårdt at skulle i arbejde igen og være væk 8-9 timer dagligt!
Med venlig hilsen
Anja