Brev:
Mad og soveplan
22. februar 2009
Alder:
8 mdr.
Mad og soveplan
Hej Helen
Håber din ferie har været god :-)
Nu er Matthes 7 1/2 mdr og han stor trives :-) han er glad, tilfreds, spiser og sover.... :-) så jeg er en meget glad mor
Selvfølgelig er der dage hvor han spiser mere end andre og dage hvor han sover bedre end andre, men sådan er det jo.
Jeg kunne dog rigtig godt tænke mig en mad og soveplan for en på 8 mdr. har haft stor glæde af dine andre planer.
Han får 100 % flaske nu (500-600ml i døgnet) og 3 store måltider + 2 små.
Er det stadig ok at ca 150-180 ml af hans mælk er vælling fra hipp?
Tror han vejer ca 9,5 kg og er ca 70 lang.
Et tillægs spørgsmål - er det normalt at de i denne alder har ofte afføring? nogle dage tror jeg jeg skifter 5 lortebleer eller mere... han har ikke ondt og selve afføringen er fin :-) men tænker på om der er noget galt siden han skider så meget (det er dog små portioner)
Kærlig hilsen
Lea