Brev:
Opstart af grød, madplan
22. februar 2009
Alder:
5 mdr.
Opstart af grød, madplan
Hej,
Anna er nu 5 måneder og jeg påtænker at starte med noget risgrød inden alt for længe.
Hvordan gør jeg det bedst?
Jeg kunne ligeledes godt tænke mig et forslag til madplan efter opstartsfasen.
Venligst Susan