Brev:
Amning om natten?
22. februar 2009
Alder:
8 mdr.
Amning om natten?
Hej Helen.
Endelig kommer du tilbage:D
Jeg er virkelig i tvivl om, hvor meget jeg skal blive ved med at amme Valdemar.
Han er nu otte måneder og lige nu ammer jeg således:
ca kl 08.30 efter morgenmaden
ca kl 12-13 efter frokost
ca kl 18.45 efter aftensmaden
og så om natten ca kl 00 og 04.
Kan jeg forvente at han f.eks. ikke behøver så meget mælk om natten??
Venlig hilsen Maibrit