Brev:
Pause i afføringen
25. april 2004
Alder:
3 mdr.
Pause i afføringen
Hejsa
Min dreng på tre måneder har hele tiden haft god gang i afføringen, og der har næsten altid været noget med i bleen.
Men i løbet af den sidste uge er det blevet meget lidt, og de sidste tre dage har der slet ikke været noget.
Han virker ikke til at have ondt i maven, eller være generet på anden måde, men det undrer os meget, hvad kan det skyldes?
Med venlig hilsen
Anne