Brev:
Min søn slår
28. april 2004
Alder:
12 mdr.
Min søn slår
Hej
Jeg har en lille søn, som lige er fyldt et år. Og han er jordens skønneste barn, men han er inde for den sidste måneds tid, begyndt at slå.
Jeg går stadigvæk hjemme med ham, så det kan ikke være unoder, han ser i vuggestuen.
Det sker tit og ofte, når min mand eller jeg, vil kysse og kramme ham, så får vi nogle kraftige "lussinger" han virker på ingen måde sur eller irriteret, er det en form for kærtegn, fra hans side?
Vi er begyndt, at tag fat i hans hånd og siger bestemt nej, det vil vi ikke have, og lader hans hånd ae vores kind, i stedet for. Vi har en gang sat ham fra os, og han blev så ulykkelig…
Håber det blot er en fase, indtil han får et ordentlig sprog, for jeg har den opfattelse, at det er en måde at kommunikere til os på, (dog en lidt for, voldsom måde )
Jeg vil se frem til et svar, da man bliver lidt usikker, når man spørger til andres børn, det gør de tilsyneladende, slet ikke...
På forhånd tak
Nina