Brev:
Vægt og trivsel
27. april 2004
Alder:
9 mdr.
Vægt og trivsel
Hejsa
Jeg har lige haft besøg af min sundhedsplejerske som syntes at min datter lå lidt høj på vægtkurven. Hun er 9 måneder, vejer 10,8 kg og er 72 cm lang.
Sundhedsplejersken vil have at vi ikke skal give hende fedtstof mere hverken på brød eller til aftensmaden, hvad er din indstilling til dette? Jeg har ellers hørt at fedt var godt for små børn, min datter får stadig ca. 550 ml. modermælkserstatning, så lidt fedt får hun da.
Tak for en rigtig god brevkasse.