Brev:
Søskendejalousi mellem halvsøskende
25. januar 2009
Alder:
9 år
Søskendejalousi mellem halvsøskende
Hej Helen
Jeg har et problem som jeg håber du kan hjælpe mig med.
Det er sådan at min mand har en søn på 9 år, fra tidligere ægteskab.
Vi har sammen en lille pige på 4 mdr, hun er en meget nem og glad pige, men når storebror kommer på besøg bliver hun meget bange og ked af det og vil kun side på min arm og sover ikke.
Det skal så lige siges at min mands søn er meget forkælet og voldsom, vil ikke ha noget med mig eller vores datter og gøre.
Hvis så f.ek.s jeg beder min mand om bare at holde hende i 2 sek når sønnen også er det, flipper han helt ud og vores datter begynder igen at græde og bliver bange.
Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre syntes ikke det er spor sjovt og det går også meget udover vores forhold, når sønnen er der.
Håber du kan hjælpe mig.
Hilsen Jeanet