Brev:
Hysteri
24. januar 2009
Alder:
2 år, 3 mdr.
Hysteri
Hej Helen.
Det er noget tid siden... den lille flora er 2 år og 3 mdr nu..og hun er en glad pige, der sover, spiser, leger osv.... meeen, hun er ved at udvikle sig til noget af en hystade! hun laver de vildeste anfald, hvor hun kaster sig på gulvet, skriger, græder, laver flitsbue, til et punkt hvor hun næsten kaster op,,, det kan blive ved og ved... det kan komme som lyn fra en klar himmel, eller fordi hun vil ha en kiks og jeg siger nej, hvis hun ikke må se tv, hvis hun skal ud og køre i bil (hun haader at sidde i autostolen)... hun blir fuldsstændig uterlig, rasende, og ked af det..
Jeg har prøvet snart alt, trøste hende roligt ---- virker ikke, sætte mig ved siden af hende og fortalt hende at jeg er der ---virker ikke, sagt stop, virker ikke... hun går efter mig skrigende efter noget tid, men selvom hun kommer op til mig fortsætter hun.. det er svært at have hende med nogen steder, og det er svært at være sammen med andre, da det fylder en del..
Hun er også glad, legeglad, sjov, osv... men åhhh, hvor er det svært for tiden!
Har du ikke lyst til at dele nogle tanker om det med mig? Glæder mig til at høre fra dig!
Knus Christina