Brev:
Skrig og skrål ved aftensmaden
22. januar 2009
Alder:
14 mdr.
Skrig og skrål ved aftensmaden
Hej Helen
Ja så blev det min tur til at skrive. Jeg har efter min mening verdens sødeste dreng på 14 mdr.- han trives i alle hensendende. Han vejer omkring de 12.5 kg og er ca 80 cm høj. Han har masser af tænder og giver os stor glæde.
I vuggestuen trives han fint og bevæger sig langt omkring, kan lege selv om med andre, har egentligt altid sovet fint både nat og dag.
Vi har dog et problem som begynder at fylde meget. Hver aften når maden bliver severet spiser han glad, han spiser selv hele måltidet med ske, MEN når den værste sult er slukket begynder han at skrige og te sig meget.- og han bliver ved og ved det er ikke til at holde ud. Det eneste der hjælper er at komme over hos far eller mor og sidde der og lege, spise og kigge lidt.
Vi er begyndt at finde situationen belastende. Vi så jo gerne at han kunne komme ned og lege lidt på gulvet i køkkenet hvor vi sidder, men så snart fødderne rører gulvet skriger han igen, vi prøver at trøste og så tilbage i stolen, men han skriger bare igen..... hvad gør vi forkert?