Svar: Mad med på tur til 7 mdrs baby
24. april 2004
Alder:
7 mdr.
Kære Stine
Umiddelbart kan jeg ikke se nogen problemer i at du tager grød med hjemmefra. Man kan jo købe små køletasker og bruge køleelementer, så det kan holde sig i de timer der er behov for.
I en alder af 7-8 mdr. er det også godt at tage en bolle med, som din datter selv kan sidde med i hånden, og også gerne banan eller anden frugt, som kan skrælles undervejs. Et lille bæger med yoghurt kan også transporteres under køl.
God tur og velbekomme.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske