Brev:
Mad med på tur til 7 mdrs baby
24. april 2004
Alder:
7 mdr.
Mad med på tur til 7 mdrs baby
Hej
Jeg vil høre om du har nogle forslag til hvad man kan tage med af mad, når man ikke lige har mulighed for at tilberede grød eller mos der hvor man er.
Kan man fx godt bruge nedkølet grød? Der står på de produkter man køber at man aldrig må gemme rester - hvis jeg fx har lavet en stor potion havre- eller hirsegrød, kan jeg så ikke tage det med på tur og give mit barn, hvis hun skulle blive sulten senere på dagen - det er jo ikke altid at frugtmos mætter godt nok - og jeg vil helst ikke betale for den dyre færdiggrød fra butikkerne.
Håber du kan svare mig.
Venlig hilsen
Stine