Brev:
Min datter slår og river
15. januar 2009
Alder:
13 mdr.
Min datter slår og river
Kære Helen
Det er sørme lang tid siden jeg har skrevet herinde, men alt går så stærkt med Madeline og hun nyder livet. Hun er rundet et år, spiser alt hvad hun får serveret og går også nu :o)
Hun er også begyndt at vise en masse personlighed. Hun er en pige med sin egen vilje. Det er dejligt og jeg er sikker på det er en vigtig del af hendes udvikling.
Mit spørgsmål denne gang handler om, at Madeline er begyndt at rive en del. Hun bliver meget sur når tingene ikke lige går efter hendes næse. Det er sådan set ok, men hun river os når hun bliver gal. Jeg er som sagt ret sikker på det er helt normalt, men er der nogle gode tips til hvordan vi kan få det til at stoppe? Hun er ellers glad det meste af tiden, men når hun bliver sur så er det med skrig, tårer og rifter i mor og far´s ansigt.
Jeg håber du har et tip til mig igen :o)
Katrine, mor til Madeline