Svar: MME på flaske uden kogt vand
15. januar 2009
Alder:
8 mdr.
Kære Camilla
Med den alder jeres børn har nu, så må man i princippet gerne tage vand direkte fra den kolde hane, opvarme det i f.eks. mikroovn og hælde pulver i og servere.
Laver I mme der skal gemmes og gives senere, så skal vandet altid koges.
Har man privat vandboring kan reglerne være anderledes og man skal naturligvis være opmærksom på hvordan vandforholdene er hvor man bor. Til syge børn, kan reglerne også være anderledes.
Håber dette er svar nok på dit spørgsmål :o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske