Brev:
MME på flaske uden kogt vand
15. januar 2009
Alder:
8 mdr.
MME på flaske uden kogt vand
Hej Helen,
Et hurtigt spørgsmål.
Der hersker stor forvirring i min mødregruppe om hvorvidt man må lave en flaske med mme på ikke kogt vand - altså bare tappe lige fra den kolde hane og opvarme og derefter pulver i.
Der er flere som mener at vi gerne må nu hvor børnene er ca. 8-9 måneder.
Hvad er rigtigt? :-)
Hilsen Camilla