Brev:
Amning til natten, et problem?
13. januar 2009
Alder:
6 mdr.
Amning til natten, et problem?
Hej Helen.
Når Valdemar skal puttes plejer vi at gå ind på hans værelse, skrue ned for lyset, så bliver han ammet og han bliver lagt i sin seng hvor han så falder i søvn.
Faktisk synes jeg det er et rigtig hyggeligt ritual som jeg nyder, men jeg tænker på om det måske bliver et problem på sigt?? Altså at få ham til at falde i søvn uden bryst?
lige nu kan vi nogle gange godt få ham til at falde i søvn uden, men er der et tidspunkt som er bedre til at vænne ham fra det??
Venlig hilsen
Maibrit