Brev:
Uro i søvnen
5. januar 2009
Alder:
5 mdr.
Uro i søvnen
Hej Helen
Først vil jeg lige sige tak for en super brevkasse.
Nu er det blevet min tur til at stille dig nogle spørgsmål..
Jeg har en dejlig datter på 5 1/2 mdr. (ca. 8 kg, ca. 65 cm) Desværre er hun begyndt at vågne om natten og det er blevet værre og værre. Det er blevet så slemt at hun er begyndt at vågne hver time. Vi ved virkelig ikke hvad vi skal stille op. Hun plejer selv at kunne finde ro om aften når hun bliver puttet til natten, men det kan hun heller ikke mere.
Det er begyndt at blive virkeligt hårdt.
Lige en oversigt så du kan se hvordan hendes dag er (eller plejer at være)
7.30 Står op får en flaske ca. 180 mme
9.30 Bliver puttet
11.00-11.30 Vågner og vi gør klar til hun kan få mos med vand til. efterfølgende tilbydes hun flaske men spiser meget lidt af det.
14.00 får en flaske ca. 180 ml mme, og bliver puttet herefter.
17.00 Vågner
18.00 Aftensmad Grød med vand til og efterfølgende tilbydes mme
Efter aftensmaden kommer hun i et bad og får nattøj på bagefter.
19.30-20.00 Bliver puttet med en flaske vælling 180 ml
24.00 vågner og får flaske.
04.00 vågner og får flaske
07.30 vågner og får flaske.
Hun elsker at få skemad, skal jeg begynde at give hende skemad om morgen også?
Hvor meget mælk skal hun ca. have pr. dag?
Har du nogle ideer om hvorfor hun er begyndt at vågne så mange gange( Hun virker ikke sulten når hun vågner, bare ulykkelig og utrøstelig) og i så fald hvad vi kan gøre?
Mange hilsner Maja