Brev:
Søn på 4 år siger 'Nej jeg må ikke'
22. april 2004
Alder:
4 år
Søn på 4 år siger 'Nej jeg må ikke'
Hej
Vi har en søn som er knap 4 år. Han spørger naturligvis ofte om han må dit og dat. Hvis vi skal til at spise spørger han, om han godt må se tegnefilm. Jeg svarer, at vi først skal spise og at han gerne må se en film når vi har spist. Så svarer han "nej jeg må ikke". Jeg har aldrig brudt sådan en aftale så det undrer mig. Vi har prøvet at takle dette på flere måder.
At sige "jo det må du gerne" Han svarer det samme igen og igen.
At ignorere hans "nej jeg må ikke". Men ingen af delene virker.
Han siger dette mange gange hver dag. Og har også til tider svært ved et nej.
Mange hilsener Ina