Brev:
Allomin 1 og 2 - kan Allomin 2 give forstoppelse?
4. januar 2009
Alder:
4 mdr.
Allomin 1 og 2 - kan Allomin 2 give forstoppelse?
Hej Helen
Hvad forskellen er på Allomin 1 og 2, bortset fra jernindholdet?
Kan Allomin 2 give forstoppelse?
Julie