Brev:
Hvilken slags sovs?
3. januar 2009
Alder:
5 mdr.
Hvilken slags sovs?
Hej Helen
Min datter er nu snart 6mdr., og jeg har derfor været inde og læse en del om hvilken kost man kan give fra 6mdr's alderen.
Du skriver at børnene meget gerne må få lidt sovs som pifter maden op. Hvilken slags sovs kan man give de små? Hvad kan de tåle og hvad skal man helt holde sig fra? Måske et lidt mærkeligt spørgsmål :)
På forhånd tak for dit svar