Brev:
A38 eller tykmælk
3. januar 2009
Alder:
6 mdr.
A38 eller tykmælk
Hej Helen
Nu hvor Matthes er 6 mdr og langsomt gerne må få komælk, må hans frokost fx så gerne være a38 eller tykmælk med lidt drys eller frugtmos? Eller bliver det for meget i forhold til hvad man anbefaler.
Med venlig hilsen
Lea