Brev:
Modermælkserstatning i mad - er det nok?
3. januar 2009
Alder:
6 mdr.
Modermælkserstatning i mad - er det nok?
Hej Helen
Håber du har haft en god jul og et godt nytår.
Jeg har et spørgsmål omkring mme.
Matthes er 6 mdr nu, og sådan som du foreslår det på dagsplanen til ham, så bør han ca få modermælk eller modermælkserstatning imellem hver lur om dagen. Men jeg tænker på om det skal være i flydende form - i form af flaske eller babs?
Hvis han får ca 100 ml mme i sin grød og mos til frokost og aften, skal han så også have en flaske inden fx hans middagslur?
Hvis jeg er sikker på at han får det mælk han skal have, men hvor dele af det er i maden gør det så noget?
Med venlig hilsen
Lea