Brev:
Kiwi til børn
3. januar 2009
Alder:
18 mdr.
Kiwi til børn
Hej Helen.
Jeg har fået fortalt at der er noget i kiwi, som små børn ikke kan tåle hvis de får for mange. Er det rigtigt?
Carolina ELSKER kiwi og kan nemt spise 2-3 om dagen.
Med venlig hilsen
Charlotte