Brev:
Ammes tit om natten
3. januar 2009
Alder:
6 mdr.
Ammes tit om natten
Hej Helen.
Håber du har haft en dejlig ferie:)
Atter en gang spiller Valdemar os et puds. Da han begyndte på morgenmad var han blevet så god til at sove og fik kun mad kl 19.30 når han blev puttte og så igen kl ca. 00 og ca 5-6, meeen nu er han begyndt at skulle ammes tit igen.. ca kl 23 og så omkring 3-4 gange indtil vi står mellem 07-07.30 ..
Har du mon en ide om hvorfor?? han falder bare i søvn igen bagefter, så der er ikke nogle problemer som sådan.
Jeg må indrømme at jeg bare lægger ham til, når jeg er oppe om natten, jeg har ikke prøvet at bare putte ham. Men det er fordi at når jeg kommer ind til ham om natten, så ligger han og ser "vågen" ud, og ligner ikke en der bare lige vi puttes uden skrig og skrål, og så ved man jo godt hvad der er nemmest om natten når man er træt;) trækker jeg det bare i langdrag for at få ham til at sove lidt længere??
Venlig hilsen
Maibrit