Brev:
Morgenmaden og noget rytme ...
3. januar 2009
Alder:
7 mdr.
Morgenmaden og noget rytme ...
Hej Helen ...
Tak for dit svar sidst... Det går nu fremad med Liv og hendes mad indtag..... det ligger dog stadig på noget der ligner alt mellem 2 skeer til 1½dl mad pr. måltid, det svinger. men er absolut bedre end før...
Men en af mine største problemer er morgenmaden, den kommer bare ikke ned, har prøvet at stå tidligere op og give den, give hende den senere, prøvet alt muligt til morgenmad. pt står den på sødmælks yoghurt med frisk jordbær ovenpå, det ser heller ikke ud til at virke, prøver alle de metoder du siger, med at have hende lige over for mig og være den store skuespille, men lige fedt hjælper det.... hun vil bare IKKE! er heldig hvis jeg kan få 1 ske i hende... :-s... så håber du kan give mig en plan for Liv i forhold til hendes sove rytme osv, da hendes frokost også ryger sig en tur.... :-)
Morgen kl 7.00 eller nat kl 3.00stykker. (hvis hun ikke får den om natten så vil hun ha den om morgenen, og om hun får den nat eller morgen gør faktisk ingen forskel på om vil spise morgenmad) Og hvad gør jeg hvis jeg skal fjerne nat-flasken?
: En flaske mme : 60ml.
7.00- 8.00 : tilbydes morgenmad, grød i alle former er prøvet, yougurth alt prøvet med frisk frugt eller frugtmos som topping, skorpe eler andet frisk frugt i hånden... og lidt sødmælk i kop.
9.00 : Sove.... (bliver tilbudt lidt mælk, spiser en 50ml
11.00 : vågen...
11.30: Grønsags mos med kød, og noget til at gnaske i... vand i kop.
13.00: 50ml mme + SOVE.
15.00: vågen
15.15: frugt mos , med frisk frugt og evt en figenstang. vand i kop
17.00: Sove.
17.45 : Vågen
18.00 : spiser aftensmad, hva der nu end står på menuen + grønt til at gnaske i + vand i kop.
19.00 : puttes med en flaske vælling 150ml.
19.30 - 20.00 : sover
23.00 - 01.00 : 100ml vælling.
Sådan ser en dag stort set ud. med mindre vi tager ud.... Håber du kan hjælpe mig lidt med en mad-rytme til min kravle-nisse, så hun kan få lidt morgenmad og frokost.... :-) Det er nemlig lidt svært at følge de andre rytmer du har lavet i skema, da Liv er MEEEGET træt efter 2 timers vågentid... (det skal siges, der er MEGET krudt i hende, kravler over ALT, og sidder, og der bliver bare ikke lagt stille i de 2 timer)
Med venlig hilsen
Liv's Mor...