Brev:
Hvad gør man, når han ikke vil lege selv?
23. december 2008
Alder:
5 mdr.
Hvad gør man, når han ikke vil lege selv?
Hej Helen
Som du ved er matthes nu 5 1/2 mdr. han trives og er skøn:-)
Men jeg har dog et opdragelsesspørgsmål... han er begyndt at brokke sig og pjevse, hvis han skal lægge selv på legetæppet eller på maven. Hvad gør vi her - skal vi tage ham op og underholde ham, eller skal vi begynde og lade ham være lidt, så han ikke bliver vendet for meget til konstant underholdning fra os....?
God jul og godt nytår
Fra Lea der takker for megen hjælp i 2008