Brev:
Præmatur.... sove hvorfor det?
21. december 2008
Alder:
9 mdr.
Præmatur.... sove hvorfor det?
Hej Helen.
Jeg har en datter på 9 mdr, hun er så født 9 uger for tidlig. hun begyndte at sove igennem allerede da hun var 3.5 måned og har gjort det indtil for en måned siden. Hun har aldrig været god til at sove om dagen, max 2.5 timer fordelt over to gange og nu har hun yderligere skåret det ned, til ca 1.5 timer. Om natten har hun sovet mellem 10 og 11 timer, men nu hedder det max 6 timer.
Hun er begyndt at sove meget uroligt og jeg er inde ved hende ca en gang i timen. For det meste kan jeg lægge hende igen lidt efter men det sker at hun er vågen i et par timer. Jeg ved at børn født for tidlig, kan ha svært ved at sove og finde ro, men jeg synes bare at det er mærkeligt at det først kommer nu hvor hun er ni mdr.
Hun spiser som hun skal men er lidt mærket af den manglende søvn. Jeg håber du har en go forklaring, da vi alle godt snart kunne bruge en go nats søvn.
Venlig hilsen
Camilla