Brev:
Skubber til de andre børn
20. december 2008
Alder:
2 år, 8 mdr.
Skubber til de andre børn
Hejsa Helen.
Jeg er ny her, så første gang jeg skriver her.
Det drejer sig om vores søn Felix på snart 2½, hvis han feks er træt eller bliver irriteret, så skubber han til de andre børn, vi har sagt han ikke må for børnene bliver kede af det, vi har skældt ham ud og kigget ham bestemt i øjnene og har sagt det til ham, vi har sendt ham på værelset men han bliver ved og gør det.
Det har stået på i et halv år nu, måske mere, det gør ondt på mig han er sådan, også fordi jeg så har fået smidt i hovedet om han er en bandit, og som det er man skal være over heletiden ...
Så er der lige en anden ting, hvis han bliver sur eller irriteret smider han med hans legetøj, tit efter mig, eller slår os i hovedet, der har vi så sagt at vi bliver kede af det, eller også kommer han en tur på værelset ikke ret langtid, vores hund får også tur af ham.. vi får gæster med børn snart, jeg gruer helt for at han skal skubbe dem, eller slå, så jeg har helt lyst til at aflyse det..
Det skal så siges han er en glad dreng, med masser af gå på mod, og er god til mange ting og snakker, der er bare lige de problemer der, vi gerne vil ha hjælp til.
Hvis jeg spørger andre forældre om deres børn gør de ting her siger de nej det gør deres ikke, så tænker jeg om vi er dårlig forældre, og ikke kan finde ud af og opdrage på Felix.. han er nem og ligge i seng, og sover fra ca 20 til 7 til hverdag, og sover middagslur ca 2 timer.
Jeg glemte lige og skrive at til at starte med når de leger sammen går det fint sammen, men så er det lige pludselig, det går galt for ham.
Han får masser af kærlighed og opmærksomhed, så vi synes ikke det er det der er galt, han er enebarn, men bliver snart storebror.
Hilsen fuglen