Brev:
Dagsplan - 10 mdr.
19. december 2008
Alder:
10 mdr.
Dagsplan - 10 mdr.
Hej.
Jeg har en datter på 10 mdr. og vil gerne have en dagsplan, så vi kan komme ind i en god rytme.
Lige pt sover vi længe om morgen, men har tænkt at ændre det ligeså stille, da hun snart skal passes ude og jo så skal tidlig op.. vil det være en fordel og køre hende ind i den rytme de har der hvor hun skal passes el er det lige meget..
Hvor mange grøntsager og frugt skal hun have om dagen..
Venlig hilsen
Gitte