Brev:
Begynde med grød, mos
19. december 2008
Alder:
4 mdr.
Begynde med grød, mos
Hej Helen
Så er Line snart 4 mdr ( d 24 dec. ). Og hun begynder at vise tegn på at hun er klar til mos/grød. Hun følger og rækker ud efter det vi spiser eller drikker og hun bevæger kæberne som om hun spiser. Så når hun runder de 4 mdr vil jeg begynde med lidt mos eller grød. Så det er det mit spørgsmål omhandler.
Selvom jeg har været det hele igennem en gang før med storebror er jeg alligevel lidt i tvivl. SKal jeg starte med rismelsgrød eller mos af kartofler og lidt grøntsager? Og hvad tid på dagen er bedst?
Du ønskes en rigtig glædelig jul:-)
Hilsen Laila