Brev:
Min søn på 7 mdr, vil ikke amme om dagen
5. december 2008
Alder:
7 mdr.
Min søn på 7 mdr, vil ikke amme om dagen
Hej.
Min søn på 7 mdr, vil ikke amme om dagen. Så han ammes egentlig kun 1-2 gange sent aften og tidlig morgen.
Han vil heller ikke have flaske, så jeg prøver at give ham mme og en lille smule sødmælk i kop i løbet af dagen. Men det er begrænset hvor meget der kommer ned i maven.
Jeg laver grød og mos på mme, men det er jo også begrænset hvor meget der er der i.
Jeg vil egentlig også gerne meget snart stoppe med at amme, for han har 7 tænder nu, så det er for at sige det mildt, ikke ret behageligt.
Får han mælk nok nu? Vil han få mælk nok, hvis jeg stoppede med at amme?
Venlig hilsen
Mette.