Brev:
Er afføring 4 gange dagligt normalt?
2. juni 2003
Alder:
6 mdr.
Er afføring 4 gange dagligt normalt?
Vi har en datter på 6 1/2 mdr. Jeg stoppede helt med at amme hende for 1 uge siden, og har ellers gradvis trappet ned!
Nu får hun jo så grød, a-38, frugt, kartofler m.m. "Problemet er så, hvis det er et problem, skal hun have afføring 4 gange om dagen?
Nogle gange kan det være svært for hende at komme af med det! Men hendes numse er fin (ikke rød) og hun trives fint, er i godt humør, sover og leger som hun plejer. Men umiddelbart, synes jeg at afføring 4 gange dagligt er meget, når hun har haft det de seneste ca. 3 uger.
Marianne