Brev:
Den rasende Diskodronning på 7 mdr
16. april 2004
Alder:
7 mdr.
Den rasende Diskodronning på 7 mdr
Hej
Natten hos os MÅ OPLEVES.. Sikken en omgang sur prinsesse, der vågner hver anden time. Hun søger moar og bryst som efterhånden er en tørlagt brønd. Flasken får en på sinkadussen og sutten ligeså. Far tager over og går rundt til gråden stopper, lægger hende i hendes seng, hun ellers er bedste venner med.. og så græder hun igen. Mor tager hende over i sengen mellem os og hun bliver stille ved mor's bryst og falder i søvn.
Hun fik tænder som 2 mdr's og der kan skimtes 2 i overmunden, hun er pt rød om munden og i bleenden. Der er ikke mælk hos mor til morgentår mere og knap til natten. Hun hopper/kravler og må fysisk være i familie med Arnold Swartzenegger. Hun vågner kl 0630 og er frisk og den gladeste prinsesse i byen. Sover 3 timer fra kl.ca 9.00 til 12.15, spiser alm kost MASSER og sover igen 2 timer til efterm.. nogen gange 45min inden middag som er kl 18.15-18.30, hvor hun guffer i sig og sluger en flaske 200ml majsvæling inden sengetid. Hun går i seng 2030-21, vågner kl.2345 får lidt at drikke vand eller vælling, og så går Diskodronningen i byen!
Hvad gør vi? Hun er mild og blød om dagen og til fest om natten! Det er barn nr 2.
Tak på forhånd
Med venlig hilsen Annette, mor til søde Annalea