Svar: Spænder i hele kroppen
16. april 2004
Alder:
8 mdr.
Kære Sarah
Tak for dine rosende ord,- jeg nyder meget at svare på alle jeres spørgsmål, men gør det jo i min fritid, så svarerne kommer, når jeg kan passe det ind:o)
Ud fra din beskrivelse af din datter,- at hun er vågen og ved fuld bevidsthed når det sker, tænker jeg at det er en måde at kommunikere på. Børn spænder ofte i hele kroppen, når de kommunikerer, fægter med arme og ben og kan gøre det fra de er ganske små. Det er en del af deres udtryksmønster.
Mon ikke det er det, der er tale om her?
Fortsat held og lykke med hende.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske