Brev:
Spænder i hele kroppen
16. april 2004
Alder:
8 mdr.
Spænder i hele kroppen
Først og fremmest tak for en super god hjemmeside. Er meget imponeret over, at du svarer på alle os bekymrede mødres spørgsmål!
Min 8 mdr. gamle datter spænder ofte i hele kroppen. Det er som om hun spænder alle musklerne - det varer kun et par sekunder, så slapper hun af igen. Hun er ved fuld bevidsthed når det sker.
Hun er glad og trives rigtig godt. Hun snakker utroligt meget fx. siger hun hele tiden: "mam mam mam, bababa, dadada, aih aih.
Hun sidder selv uden støtte, men er endnu ikke begyndt at vende sig fra ryg til maven - selvom det er meget tæt på.
Hun er født 5 uger for tidligt, men var heldigvis så stor og frisk, at hun slap for neonatal-afd.
Har du nogle idéer om, hvorfor hun spænder i kroppen? Det sker ca.8-10 gange om dagen. Og hun har gjort det så længe jeg kan huske.
Mange hilsner
Sarah