Brev:
Bliver hun mæt nok?
16. april 2004
Alder:
3 mdr.
Bliver hun mæt nok?
Hej Netsundhedsplejerske
Jeg har en datter på 3½ mdr. som jeg ammer fuldt ud, men jeg er i tvivl om hun bliver mæt nok!
Jeg ammer hende normalt 6-8 gange i døgnet (Hun har sat produktionen op). Men i øjeblikket vil hun helst have mad for hver 1½-2. time (både nat og dag) så jeg føler mig helt tømt.
Kan jeg give hende en flaske MME hen under aften? Eller er det en dum vane at give hende?