Brev:
Min søn er meget farsyg, er det normalt?
2. juni 2003
Alder:
4 år
Min søn er meget farsyg, er det normalt?
Min søn på 4 år er meget farsyg og til tider afvisende overfor mor. Det har været sådan mere eller mindre udtalt siden amning ophørte. Er det normalt at det varer så længe selvom arbejdsfordelingen er meget traditionel d.v.s. mor har ca. 3/4 af omsorgsopgaver, tid med søn mens far laver noget andet o.s.v.?
H. Dahl