Brev:
Vil ikke rigtig have grød
14. november 2008
Alder:
4 mdr.
Vil ikke rigtig have grød
Hej Helen
Så er jeg her igen igen :-)
Vi er som du ved begyndt med lidt grød til Matthes. Han har fået det i 4 dage nu... men han vil ikke rigtig have det. Hvad kan jeg gøre? Skal jeg prøve med noget forskelligt eller? Han får risgrød med sveskemos...
Kærligst Lea