Brev:
Selv tage flyverdragt på
14. november 2008
Alder:
2 år, 4 mdr.
Selv tage flyverdragt på
Hej!
Min datter har svært ved selv at tage flyverdragten på. Hun tager benene ned i og så giver hun ellers op - og lægger sig på gulvet og gider ikke mere.
I vuggestuen har pædagogen fortalt mig hun blev hidsig, da de sagde hun skulle tage flyverdragten på - hvilket resulterede i, at alle de andre børn kom ud og lege men at hun måtte blive indenfor.
Det synes jeg ikke er særlig pædagogisk må jeg sige.
Hun har kun prøvet det med flyverdragt 2 gange - det er først nu den er kommet i brug. Herhjemme har jeg prøvet med hende - og når bare jeg opmuntrer hende - går det også fint og så får hun lidt hjælp af mig, når hun ber om det.
Hun er 2 år og 4 mdr. - men er mentalt meget ældre - men motorisk ikke så udviklet.
Har du forslag til hvordan denne læreproces bliver nemmere - og hvad jeg kan sige til pædagogerne, som jeg ikke synes, griber handling korrekt an.