Brev:
Hvornår må han spise alt hvad han kan?
13. november 2008
Alder:
4 mdr.
Hvornår må han spise alt hvad han kan?
Kære Helen
Så er vi igang med skemad til Matthes og mme om aftenen :-) indtil videre er hans mave ok :-) Men vi går selvfølgelig meget langsomt frem. Han får 4-5 skefulde og så babs bagefter.
Men hvornår må man lade ham spise sig mæt? Han får risgrød med sveske.
Også lige et ekstra spørgsmål.
Skulle risgrød være mere hård mod maven end fx majsgrød?
Det har jeg fået at vide, men har ikke hørt om det ellers
Kærlig hilsen Lea
PS. endnu engang tak for din hjælp