Brev:
Hvorfor ikke bare give sødmælk i stedet for mme?
11. november 2008
Alder:
4 mdr.
Hvorfor ikke bare give sødmælk i stedet for mme?
Hej Helen
Jeg er lidt nysgerrig, og tænker, at du måske kan hjælpe...
Hvordan kan det være, at man ikke må give babyer alm mælk (sødmælk), når både mme og tilskudblandingerne er baseret på det?
Det ville være lidt nemmere, hvis man bare kunne give dem komælk i stede for tilskud eller mme. altså ved siden af amningen fx når der skal lidt i grøden....
Med venlig hilsen
Lea