Brev:
Søvn 7 ugers dreng
12. april 2004
Alder:
2 mdr.
Søvn 7 ugers dreng
Hej
Jeg netop læst dit svar til "dreng sover meget om natten", og har et spørgsmål lidt i samme retning.
Min dreng på 7 uger sover op til 12 timer om natten fra 9 aften til 9 morgen kun forstyrret af en enkelt ammetår og bleskift ca. ved 4 tiden. Han sover kun en gang i løbet af dagen, ca. fra klokken 12 til 15.
I hans vågne formiddagstimer er han glad og snakker og smiler, men hænger meget ved brystet og vil spise og spise. I aften timerne (han er jo vågen i ca. 6 timer fra 15 til 21) er han lidt mere "krævende", lidt gal - og meget sulten.
Jeg er selvfølgelig glad på mine egne vegne for at han sover så fint om natten, men bliver nu i tvivl om han er "stor" nok til det. Vi har intet gjort for at prøve at styre hans søvemønster.
På forhånd mange tak for dit svar!
Tanja