Brev:
Mit barnebarn på 7 måneder vil ikke bruge sut
2. juni 2003
Alder:
7 mdr.
Mit barnebarn på 7 måneder vil ikke bruge sut
Kære brevkasse
Jeg er mormor og vil gerne spørge, om mit tredje barnebarn min datters barn nr. 3 vil ikke bruge sut. Hun er et meget nemt barn, hun er 7 måneder, men hun har svært ved at falde i søvn. Min datter er ved at vænne hende af med amning og hun har jo nærmest været vant til at falde i søvn under amningen om aftenen, har du en ide hvordan vi kan lærer hende at bruge sut.
- mormor