Brev:
Pludrer næsten ikke
4. november 2008
Alder:
4 mdr.
Pludrer næsten ikke
Hej.
Jeg har en dreng på 4 mdr. Han er en glad og veltilpas dreng.
De sidste 3 uger har han næsten ikke pludret. Han kommer med små suk. Og hvis vi er heldige et lille 'daah'. Jeg er begyndt at blive lidt bekymret, for han har ellers pludret meget. Både når vi talte til ham og når han lå alene og legede.
Jeg snakker meget med ham. Og han er meget opmærksom på hvad jeg siger. Jeg prøver at lave lange pauser, så han får plads til at sige lidt. Men efter et stykke tid kigger han væk.
Kan der være noget galt?
Er det mig der gør noget forkert? jeg synes at jeg snakker med ham, som jeg hele tiden har gjort.
Ps. Han siger fint til, hvis han er utilfreds. Så klynker/græder han, til han får mad/søvn/ect.