Brev:
Vitamindråber og født for tidligt
2. november 2008
Alder:
10 mdr.
Vitamindråber og født for tidligt
Hej igen Helen!
Jeg har et kort spørgsmål..... Hvor længe skal jeg give min for tidligt fødte pige vitamindråber (jern og D-vitamin)? Skal jeg regne med den korrigerede eller den "rigtige" alder? Hun er født 5 uger for tidligt d.6.12.2007. (Terminsdato d.9.01.2008).
På forhånd tak, Heidi.