Brev:
Min datter taber sutten, når hun sover
2. juni 2003
Alder:
2 mdr.
Min datter taber sutten, når hun sover
Jeg har en datter på knap 8 uger, som har haft mange problemer med maven - både kolik og overspisning. Vi er ved at få bedre styr på det hele, også fordi min datter endelig har lært at bruge sut, men nu har hun svært ved at sove om dagen.
Jeg ved at så små børn ikke har nogle ordentlige sovevaner, men hun vækker sig selv hele tiden ved at skubbe sutten ud af munden. Så græder hun ulykkeligt til hun får den igen. Dette resulterer i at hun er dødtræt det meste af dagen - og hun sover jo aldrig rigtig igennem når hun vågner hver halve time eller måske før.
Kan jeg svøbe hende i et tæppe så hendes hænder ikke skubber sutten ud eller skal jeg ligge og holde hendes sut til hun sover dybt?
Hilsen
Ilia