Svar: Godnatbog?
11. april 2004
Alder:
4 mdr.
Kære Mette
Bogen du tænker på hedder "The no-cry sleep solution" og er skrevet af Elizabeth Pantley. Det er rgtigt at bogen er på engelsk.
Du kan læse min anmeldelse af bogen under bogguide.
Det har ikke tidligere være muligt at købe bogen i danske boghandler, men den skulle være i landet nu. Jeg ved at den kan købes hos Polyteknisk boghandel DTU i Lyngby og enkelte Arnold Busck forretninger skulle vist også have den hjemme.
Bogen er ikke 'suveræn!', men principperne om at barnet ikke skal græde sig i søvn er gode og dette står også i modsætning til andre bøger om børn og søvnvaner.
Håber du kan bruge noget af den.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske