Brev:
Vågen i kort tid
25. oktober 2008
Alder:
3 mdr.
Vågen i kort tid
Kære Helen
Min søn på 3 1/2 mdr er kun vågen og frisk 1 time ad gangen. Er det normalt, at han ikke kan være mere vågen?
Han bliver pjevs og træt hvis vi ikke putter ham til lur efter en time. Om formiddagen kan han godt tage en lur på 2-3 timer, og resten af dagen er lurerne imellem 1-2 timer.
Jeg tænker om han med sin alder, ikke burde være længere vågen ad gangen?
Med venlig hilsen
Lea