Brev:
Slut med flasken inden sengetid
24. oktober 2008
Alder:
15 mdr.
Slut med flasken inden sengetid
Hej Helen.
Jeg tænker at Carolina måske snart skal af med flasken om aftenen. Hun drikker jo stort set ingen mælk i dagtimerne, måske ½ kop om dagen (kan stadig ikke lide det) Men drikker mælken varmet i flasken om aftenen, ca 250 ml.
Hun får kalktilskud via vitaminpille m/kalk. Skal jeg vente lidt med at skippe flasken, eller?
Hun ELSKER sin natflaske og det er jo efterhånden blevet et fast aften ritual inden hun kommer i seng. Hvor jeg synger sange mens hun får flasken.
Har tænkt på at begynde at læse for hende, når jeg får hænderne fri til at bladre i en bog (når hun ikke skal have flasken mere) Men er der andet jeg kan gøre for at lette processen?
Det med at få en banan efter hun har fået børstet tænder, er jeg ikke så vild med.
Har du andre forslag?
Med venlig hilsen
Charlotte