Brev:
De dumme lurer
23. oktober 2008
Alder:
4 mdr.
De dumme lurer
Hej Helen ... Igen... :-)
Ja hvis der ikke er det ene man kan tage sig til, så er der det andet...
Tak for dit svar sidste gang, prøvede noget sukkervand om aftenen, men det hjalp ikke, men vil dog lige sige at for 2 dage siden, sov hun fra kl 20.00 til kl 6.30, fik mad kl 1.30.. og sov ellers bare, var dig henne og give sut en enkelt gang.... men igen i nat var cirkusset igang...
Nå men det nye problem der er opstået nu er, at 80% tiden lige nu, vender Liv rundt i sin rytme om dagen, hun spiser ikke nogle faste tidspunkter mere, og kan spise om morgenen evt kl 5.00 eller først kl 9.00, hvis hun har spist kl 2.00 om natten f.eks. det er meget rodet, og kan ikke få hende til at spise på de tidspunkter hun plejer, og derved laver det også rod i hendes søvn om dagen...
Hun er begyndt ved hver lur at vågne ca. præcis en time efter, og så nægter hun at sove igen, nogengange går der også en halv time, så ligger hun og er "lysvågen" men hun er jo stadig træt, fordi når jeg så tager hende op efter jeg har kæmpet, så er hun fresh i et kvarters tid, også pylrer hun ellers, og vil kun falde i søvn i mine arme, og skal skabe sig heeeeeeeeeeelt vildt først... hendes middags lur er aldrig noget problem der bliver hun bare lagt... men vågner dog efter en time igen... :-s
Det vil sige at for tiden så klarer hun dagen igennem med 2-3 timers søvn....
Hva dælen gør jeg når damen ligger og er "lys vågen" og græder hvis man går og gidder ik ligge der... , ligger og smiler og hviner... og hendes mad tider som hun hertil har passet fint.. hun gider heller ikke sin skemad?
Med venlig hilsen
Liv's mor